📞 Kontakt

📌 Nie mogę się skontaktować – co zrobić?

Na wszelkie połączenia i wiadomości zawsze odpowiadamy. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 533 817 854.

📌 W jakich godzinach mogę się skontaktować?

📌 Poniedziałek – Wtorek: 7:30 – 15:00

📌 Środa – Czwartek: 7:30 – 14:00

📌 Piątek: 7:30 – 12:00

📌 W weekendy nie pracujemy.

📞 Zamówienie i personalizacja

📌 Kreator nie działa/Nie dostał*m linka do kreatora – co zrobić?

Jeśli masz problem z kreatorem, prześlij dane do personalizacji na e-mail: kontakt@wyczarujprezent.pl.

📌 Gdzie mogę wysłać zdjęcie do personalizacji?

Zdjęcie oraz pozostałe dane prześlij na kontakt@wyczarujprezent.pl.

📌 Gdzie podać numer wzoru oraz imię do personalizacji?

Numer wzoru oraz dane do personalizacji można wpisać w komentarzu do sprzedawcy – opcja ta pojawi się w koszyku, pod wyborem "sposobu dostawy". Można je także przesłać bezpośrednio na e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl.

📌 Podał*m dane do personalizacji w wiadomości do sprzedawcy, ale otrzymał*m e- mail z linkiem do stworzenia projektu – co robić?

Jeśli podał*ś dane do personalizacji w wiadomości, nie musisz już tworzyć projektu w kreatorze.

📌 Nie podał*em numeru wzoru – co teraz?

Jeśli numer wzoru nie został podany, zamówienie zostaje automatycznie wykonane w wersji przedstawionej na okładce. Nie jest to podstawa do reklamacji. To samo tyczy się podania informacji do personalizacji - jeśli klient nie poda wszystkich danych do personalizacji, zamówienie zostanie wykonane zgodnie z poglądowym wzorem przedstawionym na stronie.

📌 Czy dana koszulka jest dostępna w innym rozmiarze?

Tak! Jeśli nie widzisz aukcji z wybranym wzorem w odpowiednim rozmiarze, zamów dowolny dostępny rozmiar i wpisz właściwy w komentarzu do zamówienia. Zrealizujemy je zgodnie z Twoją prośbą.

📌 Czy mogę dostać wizualizację produktu?

Tak! Proszę przy złożeniu zamówienia napisać adnotację z prośbą o wizualizację przed wysyłką.

UWAGA: Ze względu na dużą ilość zamówień wizualizację wysyłamy dopiero po złożeniu zamówienia.

📌 Dostał*m inne breloki aniołków niż były na aukcji.

Zaznaczamy, iż zdjęcie zdjęcie breloków w kształcie aniołków jest poglądowe. Zastrzegamy sobie możliwość wysłania produktu nieznacznie się różniącego tj. brelok aniołek w innym kształcie.

📞 Wysyłka i dostawa

📌 Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to 24-48h. Jeśli jednak zamówienie zostanie złożone w dni robocze do godziny 12:00, bardzo prawdopodobne, iż wysyłka nastąpi tego samego dnia lub najpóźniej następnego ranka.

UWAGA: W przypadku braku podania niezbędnych danych do realizacji zamówienia czas realizacji liczy się od momentu ich otrzymania.

📌 Jaki jest czas dostawy?

Przewoźnik dostarcza paczki w 1-2 dni robocze. Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia , gdyż nie mamy na to żadnego wpływu.

📌 Czy paczka dotrze na weekend?

Tak, jeśli zamówienie zostanie złożone między czwartkiem a piątkiem do godziny 8:00, można skorzystać z opcji "Paczka Weekend".

📌 Gdzie jest moje zamówienie?

Numer śledzenia przesyłki znajdziesz w wiadomości e-mail. Możesz sprawdzić status paczki na stronie przewoźnika.

📌 Nie odebrał*m paczki – co teraz?

Możemy ponownie nadać paczkę. Koszt ponownej wysyłki do paczkomatu wynosi 13,25 zł. 

Tym samym nie ponosimy odpowiedzialności za nieodebranie paczki wynikające z nieotrzymania powiadomienia o odbiorze, np z powodu podania błędnego maila/numeru sms, a także za sytuacje, w których wiadomość z kodem trafi do folderu SPAM. Nie odpowiadamy również za niedostarczenie paczki przez kuriera mimo obecności klienta pod adresem dostawy. Proces dostarczania i powiadamiania realizowany jest przez zewnętrzną firmę, na którą nie mamy wpływu.

📌 Dlaczego moje zamówienie nie zostało wysłane?

Jeśli nie podał*ś wymaganych danych do personalizacji (np. imienia, daty), a mimo naszych prób kontaktu (SMS, e-mail, telefon) nie odpowiedział*ś, zamówienie zostaje anulowane po 3 dniach.

📞 Płatności i faktury

📌 Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Nieopłacone zamówienia są przechowywane przez 7 dni, po czym zostają anulowane. Jeśli Twoje zamówienie nadal widnieje jako "oczekuje na wpłatę", mimo że zapłacił*ś, prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@wyczarujprezent.pl, a natychmiast przekażemy je do realizacji.

📌 Nie otrzymał*m paragonu

Faktura jest wysyłana automatycznie na e-mail podany przy zamówieniu po odebraniu zamówienia.

📌 Zapłacił*m, ale nadal otrzymuję e-mail z prośbą o płatność.

Jest to automatyczna wiadomość z informacją dla klientów, którzy wybrali opcję przedpłaty.

📞 Zwroty, reklamacje i wymiany

📌 Czy mogę wymienić rozmiar?

Tak, ale tylko jeśli produkt nie był personalizowany. Koszt wysyłki zwrotnej i ponownej pokrywa klient.

📌 Otrzymał*m inny produkt, niż zamawiał*m – co robić?

Prosimy o przesłanie zdjęcia produktu na kontakt@wyczarujprezent.pl. Zweryfikujemy sprawę i znajdziemy rozwiązanie.

📌 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwroty środków realizujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu podania numeru konta.

📞 Rabaty i promocje

📌 Nie otrzymał*m kodu rabatowego za zapis do newslettera

Sprawdź folder Spam w swojej skrzynce mailowej. Jeśli kodu nadal tam nie ma, możesz skorzystać z uniwersalnego kodu "TIKTOK10".

📌 Czy są inne kody rabatowe?

Tak! Okazjonalnie oferujemy różne promocje. Śledź nasze media społecznościowe, aby być na bieżąco z aktualnymi kodami rabatowymi.