📞 Kontakt
📌 Nie mogę się skontaktować – co zrobić?
Na wszelkie połączenia i wiadomości zawsze odpowiadamy. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 533 817 854.
📌 W jakich godzinach mogę się skontaktować?
📌 Poniedziałek – Wtorek: 7:30 – 15:00
📌 Środa – Czwartek: 7:30 – 14:00
📌 Piątek: 7:30 – 12:00
📌 W weekendy nie pracujemy.
📞 Zamówienie i personalizacja
📌 Kreator nie działa/Nie dostał*m linka do kreatora – co zrobić?
Jeśli masz problem z kreatorem, prześlij dane do personalizacji na e-mail: kontakt@wyczarujprezent.pl.
📌 Gdzie mogę wysłać zdjęcie do personalizacji?
Zdjęcie oraz pozostałe dane prześlij na kontakt@wyczarujprezent.pl.
📌 Gdzie podać numer wzoru oraz imię do personalizacji?
Numer wzoru oraz dane do personalizacji można wpisać w komentarzu do sprzedawcy – opcja ta pojawi się w koszyku, pod wyborem "sposobu dostawy". Można je także przesłać bezpośrednio na e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl.
📌 Podał*m dane do personalizacji w wiadomości do sprzedawcy, ale otrzymał*m e- mail z linkiem do stworzenia projektu – co robić?
Jeśli podał*ś dane do personalizacji w wiadomości, nie musisz już tworzyć projektu w kreatorze.
📌 Nie podał*em numeru wzoru – co teraz?
Jeśli numer wzoru nie został podany, zamówienie zostaje automatycznie wykonane w wersji przedstawionej na okładce. Nie jest to podstawa do reklamacji. To samo tyczy się podania informacji do personalizacji - jeśli klient nie poda wszystkich danych do personalizacji, zamówienie zostanie wykonane zgodnie z poglądowym wzorem przedstawionym na stronie.
📌 Czy dana koszulka jest dostępna w innym rozmiarze?
Tak! Jeśli nie widzisz aukcji z wybranym wzorem w odpowiednim rozmiarze, zamów dowolny dostępny rozmiar i wpisz właściwy w komentarzu do zamówienia. Zrealizujemy je zgodnie z Twoją prośbą.
📌 Czy mogę dostać wizualizację produktu?
Tak! Proszę przy złożeniu zamówienia napisać adnotację z prośbą o wizualizację przed wysyłką.
UWAGA: Ze względu na dużą ilość zamówień wizualizację wysyłamy dopiero po złożeniu zamówienia.
📌 Dostał*m inne breloki aniołków niż były na aukcji.
Zaznaczamy, iż zdjęcie zdjęcie breloków w kształcie aniołków jest poglądowe. Zastrzegamy sobie możliwość wysłania produktu nieznacznie się różniącego tj. brelok aniołek w innym kształcie.
📞 Wysyłka i dostawa
📌 Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to 24-48h. Jeśli jednak zamówienie zostanie złożone w dni robocze do godziny 12:00, bardzo prawdopodobne, iż wysyłka nastąpi tego samego dnia lub najpóźniej następnego ranka.
UWAGA: W przypadku braku podania niezbędnych danych do realizacji zamówienia czas realizacji liczy się od momentu ich otrzymania.
📌 Jaki jest czas dostawy?
Przewoźnik dostarcza paczki w 1-2 dni robocze. Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia , gdyż nie mamy na to żadnego wpływu.
📌 Czy paczka dotrze na weekend?
Tak, jeśli zamówienie zostanie złożone między czwartkiem a piątkiem do godziny 8:00, można skorzystać z opcji "Paczka Weekend".
📌 Gdzie jest moje zamówienie?
Numer śledzenia przesyłki znajdziesz w wiadomości e-mail. Możesz sprawdzić status paczki na stronie przewoźnika.
📌 Nie odebrał*m paczki – co teraz?
Możemy ponownie nadać paczkę. Koszt ponownej wysyłki do paczkomatu wynosi 13,25 zł.
Tym samym nie ponosimy odpowiedzialności za nieodebranie paczki wynikające z nieotrzymania powiadomienia o odbiorze, np z powodu podania błędnego maila/numeru sms, a także za sytuacje, w których wiadomość z kodem trafi do folderu SPAM. Nie odpowiadamy również za niedostarczenie paczki przez kuriera mimo obecności klienta pod adresem dostawy. Proces dostarczania i powiadamiania realizowany jest przez zewnętrzną firmę, na którą nie mamy wpływu.
📌 Dlaczego moje zamówienie nie zostało wysłane?
Jeśli nie podał*ś wymaganych danych do personalizacji (np. imienia, daty), a mimo naszych prób kontaktu (SMS, e-mail, telefon) nie odpowiedział*ś, zamówienie zostaje anulowane po 3 dniach.
📞 Płatności i faktury
📌 Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Nieopłacone zamówienia są przechowywane przez 7 dni, po czym zostają anulowane. Jeśli Twoje zamówienie nadal widnieje jako "oczekuje na wpłatę", mimo że zapłacił*ś, prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@wyczarujprezent.pl, a natychmiast przekażemy je do realizacji.
📌 Nie otrzymał*m paragonu
Faktura jest wysyłana automatycznie na e-mail podany przy zamówieniu po odebraniu zamówienia.
📌 Zapłacił*m, ale nadal otrzymuję e-mail z prośbą o płatność.
Jest to automatyczna wiadomość z informacją dla klientów, którzy wybrali opcję przedpłaty.
📞 Zwroty, reklamacje i wymiany
📌 Czy mogę wymienić rozmiar?
Tak, ale tylko jeśli produkt nie był personalizowany. Koszt wysyłki zwrotnej i ponownej pokrywa klient.
📌 Otrzymał*m inny produkt, niż zamawiał*m – co robić?
Prosimy o przesłanie zdjęcia produktu na kontakt@wyczarujprezent.pl. Zweryfikujemy sprawę i znajdziemy rozwiązanie.
📌 Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty środków realizujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu podania numeru konta.
📞 Rabaty i promocje
📌 Nie otrzymał*m kodu rabatowego za zapis do newslettera
Sprawdź folder Spam w swojej skrzynce mailowej. Jeśli kodu nadal tam nie ma, możesz skorzystać z uniwersalnego kodu "TIKTOK10".
📌 Czy są inne kody rabatowe?
Tak! Okazjonalnie oferujemy różne promocje. Śledź nasze media społecznościowe, aby być na bieżąco z aktualnymi kodami rabatowymi.