Najczęściej zadawane pytania

Kontakt
Jak mogę się skontaktować?

Na wszelkie połączenia i wiadomości zawsze odpowiadamy. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 533 817 854 lub pod adresem e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 1 / 0

W jakich godzinach mogę się skontaktować?

Poniedziałek – Wtorek: 7:30 – 15:00

Środa – Czwartek: 7:30 – 14:00

Piątek: 7:30 – 12:00

W weekendy nie pracujemy.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 1 / 0

Zamówienie i personalizacja
Kreator nie działa/Nie dostał*m linka do kreatora – co zrobić?

Jeśli masz problem z kreatorem, prześlij dane do personalizacji na e-mail: kontakt@wyczarujprezent.pl.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Gdzie mogę wysłać zdjęcie do personalizacji?

Zdjęcie oraz pozostałe dane prześlij na kontakt@wyczarujprezent.pl.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Gdzie podać numer wzoru oraz imię do personalizacji?

Numer wzoru oraz dane do personalizacji można wpisać w komentarzu do sprzedawcy – opcja ta pojawi się w koszyku, pod wyborem "sposobu dostawy". Można je także przesłać bezpośrednio na e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl.

Uwaga: Jeśli w wizualizacji na podanym wzorze nie ma miejsca na imię – oznacza to, że produkt NIE jest personalizowany.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 1 / 0

Zobacz więcej >>
Wysyłka i dostawa
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to 24-48h. Jeśli jednak zamówienie zostanie złożone w dni robocze do godziny 12:00, bardzo prawdopodobne, iż wysyłka nastąpi tego samego dnia lub najpóźniej następnego ranka.

UWAGA: W przypadku braku podania niezbędnych danych do realizacji zamówienia czas realizacji liczy się od momentu ich otrzymania.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Jaki jest czas dostawy?

Przewoźnik dostarcza paczki w 1-2 dni robocze. Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia , gdyż nie mamy na to żadnego wpływu.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Czy paczka dotrze na weekend?

Tak, jeśli zamówienie zostanie złożone między czwartkiem a piątkiem do godziny 8:00, można skorzystać z opcji "Paczka Weekend".


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Zobacz więcej >>
Płatności i faktury
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Nieopłacone zamówienia są przechowywane przez 7 dni, po czym zostają anulowane. Jeśli Twoje zamówienie nadal widnieje jako "oczekuje na wpłatę", mimo że zapłacił*ś, prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@wyczarujprezent.pl, a natychmiast przekażemy je do realizacji.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Nie otrzymał*m paragonu

Faktura jest wysyłana automatycznie na e-mail podany przy zamówieniu po odebraniu zamówienia.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Zapłacił*m, ale nadal otrzymuję e-mail z prośbą o płatność.

Jest to automatyczna wiadomość z informacją dla klientów, którzy wybrali opcję przedpłaty.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Zwroty, reklamacje i wymiany
Czy mogę wymienić rozmiar?

Tak, ale tylko jeśli produkt nie był personalizowany. Koszt wysyłki zwrotnej i ponownej pokrywa klient. Personalizacja oznacza każdy produkt z nadrukiem, grawerem lub dowolnym elementem wykonanym na indywidualne zamówienie klienta.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 1 / 0

Czy mogę zwrócić towar?

Jeśli produkt nie był personalizowany, to istnieje możliwość zwrotu. Jednakże koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Personalizacja oznacza każdy produkt z nadrukiem, grawerem lub dowolnym elementem wykonanym na indywidualne zamówienie klienta.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 1 / 0

Otrzymał*m inny produkt, niż zamawiał*m – co robić?

Prosimy o przesłanie zdjęcia produktu na kontakt@wyczarujprezent.pl. Zweryfikujemy sprawę i znajdziemy rozwiązanie.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Zobacz więcej >>
Rabaty i promocje
Nie otrzymał*m kodu rabatowego za zapis do newslettera

Sprawdź folder Spam w swojej skrzynce mailowej. Jeśli kodu nadal tam nie ma, możesz skorzystać z uniwersalnego kodu "TIKTOK10".


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0

Czy są inne kody rabatowe?

Tak! Okazjonalnie oferujemy różne promocje. Śledź nasze media społecznościowe, aby być na bieżąco z aktualnymi kodami rabatowymi.


Czy ten artykuł jest pomocny? Przydatność artykułu: 0 / 0