Najczęściej zadawane pytania
Na wszelkie połączenia i wiadomości zawsze odpowiadamy. Możesz skontaktować się z nami pod numerem 533 817 854 lub pod adresem e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl
Poniedziałek – Wtorek: 7:30 – 15:00
Środa – Czwartek: 7:30 – 14:00
Piątek: 7:30 – 12:00
W weekendy nie pracujemy.
Jeśli masz problem z kreatorem, prześlij dane do personalizacji na e-mail: kontakt@wyczarujprezent.pl.
Zdjęcie oraz pozostałe dane prześlij na kontakt@wyczarujprezent.pl.
Numer wzoru oraz dane do personalizacji można wpisać w komentarzu do sprzedawcy – opcja ta pojawi się w koszyku, pod wyborem "sposobu dostawy". Można je także przesłać bezpośrednio na e-mail kontakt@wyczarujprezent.pl.
Uwaga: Jeśli w wizualizacji na podanym wzorze nie ma miejsca na imię – oznacza to, że produkt NIE jest personalizowany.
Zobacz więcej >>
Czas realizacji zamówienia to 24-48h. Jeśli jednak zamówienie zostanie złożone w dni robocze do godziny 12:00, bardzo prawdopodobne, iż wysyłka nastąpi tego samego dnia lub najpóźniej następnego ranka.
UWAGA: W przypadku braku podania niezbędnych danych do realizacji zamówienia czas realizacji liczy się od momentu ich otrzymania.
Przewoźnik dostarcza paczki w 1-2 dni robocze. Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia , gdyż nie mamy na to żadnego wpływu.
Tak, jeśli zamówienie zostanie złożone między czwartkiem a piątkiem do godziny 8:00, można skorzystać z opcji "Paczka Weekend".
Zobacz więcej >>
Nieopłacone zamówienia są przechowywane przez 7 dni, po czym zostają anulowane. Jeśli Twoje zamówienie nadal widnieje jako "oczekuje na wpłatę", mimo że zapłacił*ś, prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@wyczarujprezent.pl, a natychmiast przekażemy je do realizacji.
Faktura jest wysyłana automatycznie na e-mail podany przy zamówieniu po odebraniu zamówienia.
Jest to automatyczna wiadomość z informacją dla klientów, którzy wybrali opcję przedpłaty.
Tak, ale tylko jeśli produkt nie był personalizowany. Koszt wysyłki zwrotnej i ponownej pokrywa klient. Personalizacja oznacza każdy produkt z nadrukiem, grawerem lub dowolnym elementem wykonanym na indywidualne zamówienie klienta.
Jeśli produkt nie był personalizowany, to istnieje możliwość zwrotu. Jednakże koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Personalizacja oznacza każdy produkt z nadrukiem, grawerem lub dowolnym elementem wykonanym na indywidualne zamówienie klienta.
Prosimy o przesłanie zdjęcia produktu na kontakt@wyczarujprezent.pl. Zweryfikujemy sprawę i znajdziemy rozwiązanie.
Zobacz więcej >>
Sprawdź folder Spam w swojej skrzynce mailowej. Jeśli kodu nadal tam nie ma, możesz skorzystać z uniwersalnego kodu "TIKTOK10".
Tak! Okazjonalnie oferujemy różne promocje. Śledź nasze media społecznościowe, aby być na bieżąco z aktualnymi kodami rabatowymi.