Zapewnij swojej kolekcji alkoholi wyjątkowy akcent dzięki naszym karafkom z indywidualnym grawerem. Każda karafka jest nie tylko elegancka, ale także personalizowana, co nadaje jej niepowtarzalny charakter.
Dzięki możliwości umieszczenia na nich wygrawerowanego tekstu, logo lub wzoru, stają się one nie tylko praktycznymi naczyniami do przechowywania ulubionych trunków, ale także wyjątkowym elementem dekoracyjnym w Twoim domu lub idealnym prezentem dla bliskich.
Niezależnie od tego, czy używasz ich do serwowania whisky, brandy czy innego alkoholu, nasze karafki z grawerem są gwarancją zarówno wyrafinowanego smaku, jak i osobistego stylu.
Po złożeniu zamówienia, w wiadomości do sprzedającego, podaj:
✅Imię (na karafkę i pudełko)
*Uwaga! Aukcja nie dotyczy zakupu alkoholu. Wskazane przez Ciebie treści spersonalizowania zestawu prosimy o dwukrotne sprawdzenie przed wysłaniem ich do Centrum Wiadomości. Nie dokonujemy edycji treści, zmiany literówek itp. Brak możliwości zakupu innego zestawu niż podano na aukcji.
W naszym sklepie możesz skorzystać z takich form płatności jak: szybki przelew, BLIK, karty płatniczej VISA lub Mastercard, Google Pay, Apple Pay czy PayPo. Zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności
Informacje o dostawie
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej.
Informacja o przewidywanym czasie wysyłki jest dostępna podczas składania zamówienia na karcie produktu oraz na stronie głównej. Podany czas wysyłki obejmuje realizację zamówienia przez nasz Magazyn oraz przygotowanie paczki do odbioru przez kuriera i dostarczenia zamówienia do klienta.
Podany czas wysyłki dotyczy dni roboczych. Zamówienia, dla których deklarowany czas wysyłki upłynie w weekend lub święto zostaną zrealizowane z uwzględnieniem tej przerwy.
Czas wysyłki liczymy od momentu potwierdzenia otrzymania płatności.
Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień od 85 zł.
MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów, metodach personalizacji lub o etapach realizacji zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Możesz do nas dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Czekamy również na Twoje wiadomości e-mail.
Na przesłane zapytania staramy się odpowiedzieć maksymalnie w ciągu 24 godzin. Może się jednak zdarzyć, że z uwagi na ich dużą liczbę, na Twoje zapytanie odpowiemy po dłuższym okresie.
W przypadku braku odpowiedzi sprawdź w swojej skrzynce pocztowej katalog SPAM. Jeśli również tam nie znajdziesz odpowiedzi, prześlij do nas ponownie swoje zapytanie.